Pristupačnost
Pristupačnosti
loading

Redoviti program obogaćen NTC elementima učenja

U dječjem vrtiću provodimo redoviti 10-satni odgojno-obrazovni program. U redovitom odgojno-obrazovnom radu s djecom rane i predškolske dobi naglasak stavljamo na odgajatelja koji bi trebao biti maksimalno osjetljiv, vidjeti i čuti potrebe i interese djeteta i nastojati ih zadovoljiti. Osim kvalitetnog i osjetljivog odgajatelja nastojimo organizirati takvo okruženje da djeci i već na prvi pogled bude zanimljivo i da se hoće odmah igrati, nekad čak i držeći majku za ruku. To naročito ističemo u razdoblju prilagodbe djece na vrtić jer je to kritični trenutak za dijete i roditelja što nismo dovoljno osvijestili! Trajanje prilagodbe individualno je od djeteta do djeteta te je nužno da svom djetetu pružite onoliko vremena koliko je njemu potrebno. U tom se razdoblju treba maksimalno posvetiti svakom djetetu pojedinačno i nastojati udovoljiti njegovim interesima i željama te svojim ponašanjem i djelovanjem dati mu do znanja da ga razumijete i da mu želite pomoći koliko god je to moguće. Dijete se mora uvjeriti da je to tako te Vas zato provjerava koliko je istinito ono što govorite i kako postupate prema njemu ili je to sad jedno, a sutra drugo! Djeca uče čineći, istražujući i sudjelujući u različitim aktivnostima s drugom djecom, starijom i mlađom. Dakle, okruženju doista dajemo ulogu drugog odgojitelja. Ono bi trebalo biti poticajno da poziva djecu na aktivnost, a izbor centara, kutića ili radionica treba dobro osmisliti materijalima iz različitih područja te  strukturirati i razmjestiti u prostoru da djeca mogu relativno jednostavno prelaziti iz jednog u drugi. Važno nam je da se okruženje u kojem djeca borave kontinuirano mijenja kako se mijenjaju interesi i potrebe djece. U kvaliteti promjene do izražaja dolazi istraživačka kompetencija odgojitelja. U skladu s time i u želji da dodatno potičemo razvoj djece naš redoviti odgojno obrazovni program će od rujna 2023. godine biti obogaćen NTC sustavom učenja. 

Detaljnije
Redoviti program obogaćen NTC elementima učenja

Kraći programi

Sportski program

Sportski program

Današnji životni stil, okarakteriziran užurbanošću, dovodi do veoma niske zastupljenosti tjelesnih aktivnosti u našem životu, pa tako i kod djece predškolske dobi. Znajući da su tjelesne aktivnosti važan korak u...
Detaljnije
Rano učenje engleskog jezika

Rano učenje engleskog jezika

Djeca u dobi do 8. godine života pokazuju maksimum za usvajanje jezika kao sredstva komunikacije i maksimum sluha za jezičnu melodiju. Predškolsko doba je optimalno vrijeme za upoznavanje stranog jezika, ali i njegove...
Detaljnije
STEM program

STEM program

STEM označava kraticu za područja koje se bave znanošću, tehnologijom, inženjerstvom i matematikom. Ali kako  znanost povezati s predškolskom dobi, je li prerano da djeca upoznaju takve pojmove. Odgovor je ne, za...
Detaljnije
Ritmika i kreativni ples

Ritmika i kreativni ples

Cilj programa kreativnog plesa je približavanje plesne umjetnosti djeci kroz umjetnički doživljaj i izražavanje, stjecanje osnovnih znanja i vještina u plesu, otkrivanje i razvijanje plesne nadarenosti, poticanje...
Detaljnije
Igra, ti i ja  individualni rad s psihologom

Igra, ti i ja  individualni rad s psihologom

I davni mislioci već su bili prepoznali važnost igre, Platon je rekao da ćemo više otkriti o osobi u sat vremena igre, nego da cijele godine razgovaramo. Ova rečenica zapravo govori koliko otvorena, opuštena i...
Detaljnije

Obratite nam se...

Naš je dječji vrtić mjesto u kojem dijete ima mogućnost proživjeti svoje djetinjstvo u čitavoj svojoj punini.

Kontaktirajte nas